A kiskedvenc fantázianévvel jelzett szövegírás a legkedveltebb szolgáltatás az ügyfeleim körében, ezért tulajdonképpen ti neveztétek el őt. Ez egy szöveges tartalom, amely meghatározott leütésszámmal, szóközökkel együtt értendő, ezért gyakran céges blog posztként, vagy magazinok cikkjeként használják őket. A kiskedvenc lehet kreatív, szájbarágós, vagy SEO szöveg az alábbiakban összefoglaltam, hogy mi a különbség. Az alábbiak a kiskedvenc megrendelőlap kitöltéséhez nyújtanak segítséget a cikk tartalmának megadásához, vagy megjegyzés írásához.
A kiskedvenc elsősorban kreatív…
A kiskedvenc alapja a kreatív szövegírás. Amikor valaki könyvet olvas, a könyv írója táncra perdíti az olvasó fantáziáját, ez jelenti az olvasói élményt. Az interneten található rengeteg olvasnivaló is bizonyos értelemben egy gigantikus méretű, elektronikus könyvtár része. A kérdés az, hogy milyen könyvet olvasol szívesen? Mi az, ami olvasmányos? A kiskedvenc cikk törekszik rá, hogy a cikk meghatározott leütésszámmal a szükséges információ továbbításán kívül az olvasás élményét is magába foglalja.
A kiskedvenc elsősorban ún. fantáziával átszőtt, kedvcsináló leírás, ami nem feledkezik meg az eredeti céljától sem: a vásárlói figyelem felkeltéséről. Ez az írás típus olyan témákban is megtalálja az izgalmakat és a színeket, amelyek a köztudatban egyébként szürkék és unalmasak. Biztos vagyok benne, hogy meglepődnél, ha elmesélném, mi mindent lehet kihozni pl. egy műanyag kupakból, vagy egy csavarból!
Ezek a leírások általában kedvcsináló szövegek, amelyekben többnyire nincs direkt “vedd meg!” vagy ehhez hasonló, egyértelmű utalás egy-egy termékre, illetve szolgáltatásra, az ilyesmi “mellékesen”, kattintható linkkel (max. 2-3 db) szerepel a szövegben.
A kiskedvenc lehet direkt vásárlásra ösztönző…
Igény esetén a kiskedvenc idomul az eladni kívánt termékhez, vagy szolgáltatáshoz és “direktebben” fogalmaz. Ez nem sokban tér el a kreatív írástól, tulajdonképpen a kettő erősen átfedésben van, de a vásárlásra ösztönző szövegírás egy sokkal szárazabb fogalmazású szöveg. Ha a kiskedvencet ebben a formában kéri a kedves megrendelő, akkor a cikkben gyakoribb a direkt vásárlásra buzdító kifejezés, ezért többet használjuk a “kattints, vásárolj, rendelj” szinonímáit. A cél itt is ugyanaz, kedvet csinálni az olvasónak a vásárláshoz. Itt azonban direktebb szóhasználattal próbáljuk elérni a célunkat.
SEO barát-e a kiskedvenc típusú cikk?
Ez tőled függ! A SEO szöveg, azaz a kulcsszó optimalizált szöveg azt jelenti, hogy van néhány kulcsszó, amit a kiskedvencnek tartalmaznia kell. Ezt azoknak ajánlom, akik tudják, mire jó a SEO szöveg! Ellenkező esetben nem igazán van értelme a kulcsszó optimalizált szövegírásnak. Ha a kiskedvenc megrendelőlapon megadod a szükséges kulcsszavakat (és hogy hányszor szerepeljenek a szövegben) akkor egy teljesen egyedi SEO barát szöveget fogsz kapni, ha azonban a megrendelésedben nincs megadva kulcsszó, a kiskedvenc direkt kulcsszavak nélkül kerül megírásra, de ettől még ígyis a barátod lesz!
A kiskedvenc mindig a kreatív szövegírás íratlan szabályait követi, ezért ha megrendelésedben nem tünteted fel különleges igényeidet, akkor mindig egy alap kiskedvencet, vagyis kreatív szövegírással megírt cikket fogsz kapni! Rendelj most egy kiskedvencet!