Szándékosan írtam többesszámban, mert számomra legfontosabb eredményeinket férjemmel, Thomasszal együtt értük el. Weboldalaink a Facebook indulásával egy idősek. Az alábbiakban a „legeket” gyűjtöttem egy csokorba.

Egy görög legenda szerint Midász király érintésétől minden arannyá válik. Mi sem királyok, sem legendák nem vagyunk, aranyat sem tudunk termelni, de büszkék vagyunk rá, hogy ötleteinket megvalósíthattuk és eredményeket értünk el velük. Saját működtetésű weboldalaink némelyike közel húsz éve működik. Elhivatottságunknak köszönhetően ezek az oldalak nem várt eredményeket hoztak az évtizedek során. Hiszünk a sorsban és a mondásban, mely szerint „Mindent lehet, csak akarni kell.” Az ember lelkesedéséből eredő munka boldoggá tesz és meghozza a gyümölcsét!

Amire büszkék vagyunk

  • 2003-ban elutaztunk külföldre egy tengerparti üdülőhelyre. Az üdülőhely annyira szívünkhöz nőtt, hogy készítettünk róla egy weboldalt. Az azóta eltelt közel húsz év alatt többezer fős közösségünk nőtt az oldal köré, ezáltal több utazási irodával kerültünk partneri kapcsolatba.
  • 2004-ben létrehoztunk kiskutyánknak egy weboldalt. A rakoncátlan kutyus nevelése kapcsán sok információra volt szükségünk, melyeket nem féltünk feltüntetni Beigli weboldalán. A kutyás klubbá alakult weboldal kisgömböcként szívta magába a gazdikat, míg 2010-ben azon kaptuk magunkat, hogy a hobbinak indult weboldalból egy fajtamentő egyesület született.
  • Nagyon szeretünk moziba menni. Thomas már gyermekkorában is szinte moziban nőtt fel, imádja a mozifilmeket. 2005-ben létrehozott filmes weboldalunknak köszönhetően csoportos mozilátogatások mellett sajtókapcsolatokat építethettünk ki magunknak.
  • 2007-ben párkapcsolatunk tíz éves évfordulóját ünnepeltük külföldön, kedvenc zenekarunk koncertjén. A koncert után létrehoztuk az amerikai zenekar magyar nyelvű weboldalát. A következő évben saját szervezésünkben a zenekar többi rajongójával közösen utaztunk a külföldi koncertekre. Az amerikai zenekar menedzsmentje felvette velünk a kapcsolatot és hivatalosan is a zenekar magyarországi képviselőivé váltunk.
  • 2015-ben vidéki költözésünk sem hátráltatott a közös munkában, az idáig vezető években számos WordPress weboldalt készítettünk a legkülönbözőbb témákban. 2017-ben a 20. évfordulónkat ünnepeltük és elindítottuk személyes YouTube csatornánkat is, ahol jelenleg több, mint 3000 feliratkozó követi a hétköznapjainkat.
  • 2019-ben a legaktívabban kezelt saját weboldalainkhoz társított Facebook oldalaink mindegyike meghaladta a tízezer kedvelőt.
  • 2022-ben részt vettem a Magyar Kerékpárosklub: Bringázz a Munkába! kampány tételmondatának megalkotásában, 2023-ban a Magyar Kerékpárosklub további szövegírói feladatokat bízott rám.

A lista még nem ért véget!

Az alábbiakról jelen weboldalamon is olvashattál